Lördag

God kväll!

Sorry för dålig uppdatering men igår så slutade jag jobbet vid 19, tog bara det lungt hemma.
Just nu sitter jag och smuttar på ett glas vin, idag har man haft fullt upp hela dagen. Var ute med mamma först  till Tuna Park, sen ÖB och till sist så åkte vi och handlade på Ica maxi. 

Jag fick med mig hem 2 par skor till mig och det tredje fick min bror från skopunkten. Kan visa er lite bilder sen om jag hittar en kamera =) Köpte också en parfym och en mascara, hade ett presentkort från kicks.
Imorgon så ska jag jobba, börjar som vanligt klockan 07, har verkligen ingen lust att jobba men det är ju bra betalt så det är bra.

Nu tänkte jag läsa lite bloggar och glo på tv...

Men ni får ha en fortsatt trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0