Lördag


Nu är jag hemma, har varit på IKEA idag. Jag köpte väl inte så mycket då jag ska åka dit om två veckor igen.
Jag fick iallafall med mig hem en gardinstång, en papperskorg till toaletten,ett durkslag och en hylla.

Ikväll så blir det det bara hemma mys, ska bara vara hemma och ta det lungt. Jag kanske ska kolla på Pirates of the caribien - världens ände. Som jag har lånat av en vän då jag aldrig kollade på den när den gick på bio.




Jag tycker att 1:an är ju bäst ,när jack sparrow kommer in med sin lilla båt till hamnen, och den sjunker haha han är ju snygg! Kolla i början när han kommer med sin båt!

ett litet klipp av:1an

 





Just nu sitter jag och dricker kaffe, till det äter jag glass.

Men ni får ha en fortsatt trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0