Onsdag

Hallå bloggen!

Nu var det ett tag sen jag skrev något här men jag har haft fullt upp, i helgen så flyttade jag till min lägenhet, har fixat o donat med den. Det mesta är klart men det är lite småsaker kvar.
Jag kommer inte längre kunna uppdatera lika mycket här i bloggen förens jag har skaffat en dator och internet. Så innan dess så kommer det bara bli några enstaka inlägg, tråkigt men sant. Men när jag har en dator och ett internet så lovar jag att uppdatera jätte mycket.

Idag så var jag egentligen ledig från jobbet men dom frågade på jobbet igår om jag kunde jobba extra idag så då gjorde jag det för i söndags och måndags så var jag sjuk så då förlorar man lite pengar där.
Imorgon så är jag ledig och då blir det tatuering på schemat, imorn är det dags =) känner mig lite nervös faktiskt. Jag hoppas att det blir bra...

Ni får hade så bra så länge

kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0