Uppesittar kväll...

..med bingolotto, nu har man suttit och spelat bingolotto, ingen vinst blev det. =( trist tycker jag. Man har aldrig turen med sig att vinna något när man spelar bingolotto.
Vi hade 3 lotter och det blev ingenting, förut ikväll så fick jag en juklapp av mitt ex, ett presentkort på kicks för 400:- jag blev jätte nöjd med det, jag tänker nog köpa en god parfym till mig =) det var ett tag sen jag köpte parfym så det ska det bli hehe.

Nu känner man att det är lite julstämning, det skulle vara mer julstämning om det fanns lite snö på backarna, men det kommer inte bli av men man kan ju alltid hoppas på att det kommer en stänk snö från himlen.

Allé i vinterskrud


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0