Tordag

Godmorgon!

Nu har jag precis vaknat, ska ta och äta lite frukost nu. Som vanligt te och smörgås =)
Idag händer det väl inte så mycket, förutom att jag ska gå ner och kolla på rean, hoppas det finns något snyggt! Jag skulle behöva ett par nya jeans igen, det var nu ett tag sen jag köpte ett par jeans. Sist var det nog mina gråa cheap monday som sitter som baggy nu.
Sen så ska jag möta upp en tjejkompis vid 4, undra vad vi ska hitta på då hehe, men det ska bli kul för det var ett tag sen vi sågs.

Nu ska jag ta igen allt som inte har skrivits här i bloggen, under mellandagarna!

JULDAGEN

På juldagen på dagen tog jag det bara lungt, var bara hemma, men sen vid 18.00 så vart jag sugen på att gå ut, så då blev det utgång till lotus, man var tvungen att köpa förköpsbiljett för att komma in, biljetterna kostade 170 spänn, lite dyrt tyckte jag men ack vad kul jag hade!

ANNANDAG JUL

På annandag jul så jobbade jag, man var lite seg men det gick. Jag jobbade till 16.00 så det vart ingen lång dag för mig. Men lite casch tjänade man in där hehe.
Sen var jag hemma med familjen, jag fick mina ögonbryn plockade av syrran och det behövdes verkligen. Nu ser jag mycket snyggare ut än vad jag gjorde innan. Gud vad ögonbryn kan förändra en. Innan så var mina ögonbryn jätte buskiga, har inte orkat ta tag i det för jag tycker det är så svårt att se hur man ska plocka.
Ni kan få lite bilder sen!¨

Men men nu ska jag äta min frukost! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0