Tisdag

Nu sitter jag här med en kopp t'e i handen och äter en tallrik gröt. Snart ska jag sticka till jobbet och kommer inte hem förens ikväll så det blir inte så mycket bloggande idag, men jag lägger in något när jag kommer hem. =)
När man jobbar såna här tider så går man inte och lägger sig när man kommer hem utan jag blir trött mot 02.00 snaret. Det är tur att jag får sova på mornarna och inte behöva stiga upp tidigt som en annan gör, jag skulle inte klara av det, att gå upp varje dag samma tid på mornarna. Jag är väldigt morgontrött av mig! hehe.

Är ni morgonpigga?

men aja nu måste jag skynda mig, ska hinna sminka mig innan jag sticker, hoppas att ni får en trevlig tisdag!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0