Spaning Spaning

Imorgon så ska jag iväg med mamma till billiga nisse och IKEA för att spana på möbler, jag ska framförallt kolla på en soffa. Jag vill helst ha en soffa i läder look, och helst i svart.
Det ska bli skoj =)  jag tycker det är så svårt att kolla på möbler när jag inte är säker på vilka färger jag ska ha i lägenheten.
Tapeterna i sovrummet kommer vara vit/beiga med blommor på, och då tänkte jag ha färgerna lila, svart. Sen mellan bruna färger på möblerna. I köket tänkte jag ha färgerna svart, vitt och grått. Hallen svart, beige, vitt. vardagsrummet vet jag inte riktigt än.

Har ni kanske några tips på färger som man kan ha i sovrum, hall, kök och vardagsrum?

Men nu är det bedtime ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0