Söndag

Idag blir det att storstäda här hemma, sen så tänkte jag åka ut till tuna park, för att köpa de sista julklaparna. Det är mycket som ska fixas till imorn som att julstäda, rulla köttbullar,julbaka (pepparkakor), lägga julklapparna under granen, ta fram allt gott som ska ätas.
Varje år är det lika stressigt så här dags innan jul, men det tycker jag tillhör till julen. Eller vad säger ni?

Nu är det dags för mig att ta fram dammsugaren, ska göra mamma glad =)





Ni får ha en fortsatt skön söndag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

KO, tycker jag med! Det du skrev med stressigt! Men oftast tycker jag det stressiga blir något roligt när det närmar sig Jul! :)

GOD JUUL :)

2007-12-23 @ 10:05:29
URL: http://www.tvillingsjal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0