Onsdag

God kväll!

Sorry för dålig uppdatering idag, internet har inte funkat på hela dagen men nu funkar det igen =) Idag så skulle jag ha gått på möte med fastighetsskötaren men jag råkade försova mig imorse, jag vaknade 08. 20 och jag skulle ha varit på mötet klockan 08.00. Jag ringde dom och bokade om mötet tills imorn. Jag börjar jobba 09.00 imorgon så det blir lite stressigt, men hoppas att det inte tar så lång tid.
Annars så har jag inte gjort så mycket idag, jag gick upp 13.00 och så var jag på stan för att julshoppa men tyvärr så blev det inget för att jag var tvungen att följa med lillsyrran till frisören, sen så gick jag runt och letade efter hyresvärden bäck&forss för att veta vart jag ska gå någonstans imorn men tyvärr så hittade jag inte, men nu har jag kollat på en karta som dom hade på deras hemsida och nu tror jag vet vart det ligger. Jag ska gå upp tidigt imorn så att jag hinner.

vet ni en rolig grej? =) jag har pratat i tv idag. Vet ni det där programmet momento på tv 3, där man ska klura ut vilka ord eller bokstavskombinationer som de söker. När det var 2 min kvar så skickade jag in ett sms till dom sen så fick jag ett sms tillbaka där det stod att jag hade blivit registrerad i deras databas. Efter en stund så ringde dom upp mig och frågade vilket ord de sökte och då sa jag tandborste, vilket var rätt =) sen så kopplade dom in mig till programledaren, usch alltså fy fan vad jag var nervös. Hjärtat dunkade skiit mycket men jag lyckades skrapa ihop 1200 kr efter avdragen skatt. Så jag är skit glad. Jackpotten låg på 200. 000  tänk om jag hade plockat ut alla tre jackpott loggor tänk! =)

puss&kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0