Lördagen

Dagen som har varit.....

Idag så gick upp rätt skapligt för att åka till västerås. Där det skulle kollas på möbler. Vi åkte både till nisses möbler och sedan till IKEA.
På IKEA så fick jag hem massa saker till köket, bara köksredskap. Jag kollade också på möbler som jag skulle ha i vardagsrummet och i köket. Men inget som vi kunde ta hem, vi ska åka tillbaka till ikea och nisses när jag har fått nycklarna till lägenheten, vi har ingenstans att ställa möblerna som ska köpas så då får jag vänta. =(
 På nisses möbler så har jag hittat en soffa på fyndavdelningen, en mellan brun tygsoffa i 2&3 sits, kostade bara 7000 kr det tycker jag är ett klipp! eller vad säger ni? hur mycket tycker ni en soffa får kosta?

Nu ikväll så har jag varit på bio, jag och en tjejkompis gick och kollade på heartbreak kid. Jag tyckte den var bra, och den kan jag rekommendera att ni ska gå kolla på hehe. Den är sevärd!
Imorgon så tänker jag nog mest ta det lungt, kanske åka ut till kid ute i tuna park. Jag får 70% rea genom min syster så då kan jag passa på att köpa handdukar och sånt som kan behövas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0