Lördag

Godmorgon Godmorgon!

Idag så kom jag upp ur sängen när klockan var 10.30 och nu sitter jag och äter frukost. Jag ska snart hoppa in i duschen och göra mig i ordning. Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag, kanske gå ner på stan. Alltid jag säga att jag ska gå ner på stan =) men det finns inte så mycket annat att göra.
Ikväll så ska jag kanske gå på bio med en vän, jag vet inte riktigt vad man ska se jag vet inte ens vad det är för filmer som går just nu. Det var så längesen man gick på bio, sist så var det nog när Pirates of the caribien 2 gick på bio. Vi får väl se vad man ska se!

Igår så var jag och kollade på en lägenhet, det var en 2:a på 54 kvm. Jätte fin! Men det behövs lite omtapetsering i hela lägenheten förutom i badrummet, där det var nyrenoverat. Jag ringde på den och jag fick den, är så himla glad, jag kommer få flytta in den 1 februari. Det är inte så långt kvar, så nu gäller det att börja tänka på hur inredningen ska vara.

näe nu ska jag gå och duscha =) hoppas ni får en trevlig lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0