klickat hem...

lite kläder från wardrobestockholm. Jag tvekade lite där men så snygg man kommer bli. Dessa godbitar beställde jag hem.

 

Jag är så himla nöjd jag hoppas att dom passar. För båda två blev det 525 inkl frakt.
Till den blåa klänningen kan man ha svarta strumpbyxor ,också ett par mörka jeans. Till skjortklänningen kan man ha ett par stuprörsjeans.
Nu när jag gick in och kollade om de fanns i lager så var de slut, tur att man hann beställa innan de tog slut. =)
De dyker väl upp nästa vecka någongång, jag ser fram emot det.

Sen så var jag inne på laredoute och skulle kolla när min cardigan och min kjol skulle dyka upp, på en vara så stod det på leveranssättet att det var slut, jag har väntat sen  november månad. Gud vad jag blir besviken om jag inte får båda två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0