Julshopping

Idag så har jag spenderat dagen med lite julshopping, det blev några julklappar. Men jag är inte klar än med mamma, jag vet inte ens vad jag ska köpa till henne det är så svårt.
Jag var först nere på stan sen så åkte jag ut till tuna park, jag köpte också lite till mig. =) ett svart linne med paljetter och sen 5 par strumpor. Allt från H&M.

Sen så gjorde jag en god middag till familjen,  det blev taco gratäng med en god sallad till =) jätte gott blev det.

Imorgon så ska jag ut till tuna park igen, jag tänkte köpa en tröja från vila, jätte snygg var den. Jag velade med den så jag köpte den inte men nu ångrar jag det.
Sen så är det uppsittarkväll med familjen, en tradition som vi alltid gör varje år. Fast jag har inte gjort det på många år nu men i år ska jag göra det.

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0