Dagen som varit...

idag så har jag och en vän till mig träffats, vi har fikat och kikat på rean idag. Men jag tyckte inte det fanns så mycket på rean i år. Mest var det på Gina tricot men där var nästan allt utplockat. Jag hittade ett par ur snygga jeans som bara kostade ynka 249 spänn. Synd bara att det inte fanns i min storlek.
Jag gick in på ego, där jag hittade ett par cheap monday jeans, men självklart så fanns dom inte heller i min storlek, de skulle komma in flera i januari så det är väl bäst att jag håller utkik efter dom så de inte tar slut. =)

Imorgon så ska jag jobba, de ringde förut idag och frågade. Jag börjar 06.00 och slutar 14.00. Så det känns skönt. Efter jobbet så ska jag och mammi ut till jysk och kolla på en 2 och 3 sits soffa i konstläder. Det är rea på den så den kostar bara 4800, ord pris 5999. Jag hoppas att den är skön att sitta i för då slår jag till  hehe.

Men men nu är det bedtime for me ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0